UKR RUS ENG

НОВИНИ

Dovidnyk_standart-323 жовтня 2013 р. вийшов з друку "Довідник стандартів ЄС щодо регулювання органічного виробництва та маркування органічних продуктів. Книга 3" з серії "Бібліотека журналу «ORGANIC UA»" за редакцією Федерації органічного руху України. Книга містить нормативні документи Європейського Союзу щодо правил органічного виробництва, особливостей маркування органічних продуктів та системи контролю органічного виробництва, прийнятих Єврокомісією у 2010-2013 рр.

Довідник рекомендований фермерам, іншим виробникам та переробникам сільськогосподарської продукції, інспекторам та сертифікаторам органічного виробництва, державним службовцям, науковцям, викладачам, студентам та всім, хто прагне отримати детальну інформацію про особливості органічного виробництва.

Книгу можна замовити в офісі Федерації органічного руху України.

До відома:

Починаючи з січня 2009 р., у Євросоюзі діють Постанова Ради ЄС № 834/2007 від 28 червня 2007 р. щодо органічного виробництва та маркування органічних продуктів і скасування Постанови (ЄС) № 2092/91 та Регламент Комісії (ЄС) № 889/2008 від 5 вересня 2008 р. «Детальні правила щодо органічного виробництва, маркування і контролю для впровадження Постанови Ради (ЄС) № 834/2007 щодо органічного виробництва і маркування органічних продуктів».

Правила ЄС, що встановлюють вимоги до вирощування, виробництва, переробки, експорту/імпорту продукції органічного сільського господарства, ввійшли до Довідника стандартів ЄС (книга 1), виданого Федерацією органічного руху України у 2008 р. До книги 2 Довідника ввійшли всі нормативні документи Єврокомісії, прийняті у Брюсселі протягом вересня 2008 – травня 2010 років, що регулюють різні аспекти органічного виробництва та маркування.

 

Serbia-2013-23-4 жовтня 2013 р. у Белграді (Сербія) проходила міжнародна конференція «Квантовий стрибок», однією з основних тем якої стало обговорення теми необхідності розвитку органічного виробництва як передумова підвищення ефективності сільського господарства.

Конференція «Квантовий стрибок. Сербська економіка рухається вперед», організована Торгово-Промисловою Палатою Сербії, стала місцем зустрічі лідерів ділової спільноти, діючих та потенційних інвесторів, підприємців, провідних світових експертів та посадовців уряду Сербії, які пропонували можливі ефективні рішення для поліпшення економічного становища цієї балканської країни.

Метою конференції було генерування нового економічного клімату та творчих ідей, інноваційних стратегій та рішень, щоб створити для Сербії передумови здійснення справжнього "квантового стрибка", щоб вона змогла стати найбільш привабливою та ефективною в економічному та інвестиційному сенсі країною Південно-Східної Європи.

Serbia-2013Крім питань розвитку інформаційних технологій, зміцнення енергетичного потенціалу, розвитку туризму, використання різноманітних фінансових інструментів, залучення інвестицій, однією з ключових складових форуму стала сесія «Сербія: органічна країна мрій», у роботі якої прийняли участь міністр сільського господарства Сербії Драган Гламочіч; Голова Правління Федерації органічного руху України Євген Милованов; колишній міністр сільського господарства Ізраїлю Шалом Шимон; керівник компанії Foodland Васо Лекіч. Вони та інші провідні експерти органічного сектору акцентували увагу на необхідності всебічного розвитку органічного сектору Сербії, її кооперації з сусідами задля підвищення ефективності сільського господарства, розвитку туризму, насичення ринку якісною продукцією.

У Сербії на нинішньому етапі є два пріоритетних завдання: забезпечення фінансової стабільності та здорового економічного зростання. У своєму заключному слові міністр фінансів країни Лазар Крстіч наголосив, що, хоча ситуація в економіці Сербії є доволі складною, однак стан можна покращити, хоча при цьому реформи потребують не лише політичної, але й індивідуальної волі до змін. Високо посадовець заявив, що сербський уряд, проводячи реформи, не має страху, не боїться, щоб «зробити стрибок», розуміючи, що в іншому випадку для країни є загроза «піти на дно». То ж нині уряд ставить за мету стабілізувати бюджетний дефіцит, підвищити економічну активність та зайнятість населення.

 

Sweets_bakery_2013_1_202-04 жовтня 2013 р. в м. Києві проходила 19 Міжнародна спеціалізована виставка «Sweets & Bakery Ukraine», яку організовувала компанія "АККО Інтернешнл" спільно з Національним університетом харчових технологій за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Виставка зібрала на своєму майданчику кондитерів, пекарів, фахівців суміжних галузей, та представників оптово-роздрібної торгівлі, дистриб'юторів. На виставці були представлені готові кондитерські та хлібобулочні вироби, в тому числі шоколад і какао-продукція, випічка та торти, східні солодощі, а також напівфабрикати, сировина, інгредієнти, пакування та технологічне обладнання.

Sweets_bakery_2013_1Не залишилися без уваги відвідувачів й сертифіковані органічні продукти. Саме для усвідомлення та розуміння стану внутрішнього українського ринку органічних товарів на розсуд гостей виставки Федерація органічного руху України представила показовий демонстраційний стенд із зразками сертифікованих органічних продуктів від різних українських виробників з широким асортиментом готових до споживання виробів.

Для відвідувачів була організована дегустація органічного хліба та хлібобулочних виробів від Торгової марки "Хлібіо" з Одеси та Торгової марки "Еко Хліб" з АР Крим. Особливо смакували гості хлібці разом з повидлом від Торгової марки "Пан Еко".

Окрім вказаних, на стенді були представлені також й інші виробники органічних продуктів та торгові марки, зокрема: ТМ "Екород", ТМ "Жменька", Медовичок, Фітосвіт, Органіко, Агроекологія, Старопорицьке, Яблонська тощо.

До уваги відвідувачів була представлена й спеціалізована література профільного напрямку, а також серед зацікавлених безкоштовно розповсюджувався Всеукраїнський журнал "ORGANIC UA".

Виставка «Sweets & Bakery Ukraine», як і завжди, продемонструвала підвищений інтерес споживачів до продукції, перш за все, українського виробництва з акцентом на якість та натуральність.

 

5113 жовтня 2013 р. оприлюднено результати XIV професійного дегустаційного конкурсу "Солодкий тріумф’2013", який проводився у рамках щорічної міжнародної спеціалізованої виставки "SWEETS & BAKERY Ukraine".

Вперше переможцями цього престижного Міжнародного конкурсу в номінації "Тріумф якості" стали українські сертифіковані органічні джеми. Знаменно, що це сталося в день підписання Президентом Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”.

Незалежна дегустаційна комісія, що складалася з професійних експертів-дегустаторів асоціації "Укркондпром", Мінекономіки України, Держспоживстандарту України, МОЗ України, Держдепартаменту продовольства України, Національного університету харчових технологій, представників відділів закупівель оптово-роздрібних торговельних мереж Києва високо оцінила органічне повидло фруктово-ягідне пастеризоване "Леквар" з брусниці «Пан Еко», а також органічне повидло фруктово-ягідне пастеризоване "Леквар" з чорниці від Торгової марки «Пан Еко», виробником яких є ФГ «Тізеш» із Закарпаття (дистриб’ютор — ТОВ «Украгрофін»).

Для виробництва як згаданих, так і всіх інших джемів «Пан Еко», використовуються виключно найкращі ягоди, зібрані в найчистіших, найбільш екологічно-безпечних районах Карпат. У виробництві використовуються лише традиційні технології, а всі етапи виробництва постійно перевіряються європейськими інспекторами, підтверджуючи цілковиту відповідність органічним стандартам Євросоюзу.

«ORGANIC UA» відзначає, що майже двадцять видів повидла «Пан Еко», що продаються переважно у найкращих спеціалізованих магазинах та відділах органічних продуктів супермаркетів, користуються все зростаючим попитом у  самих вимогливих споживачів у різних куточках України. Крім згаданого, у 2012 та 2013 рр. органічні соки та напої «Пан Еко» отримали п'ять високих відзнак на Міжнародних дегустаційних конкурсах "BEST DRINK". За версією Карпатського інформаційного агентства у 2011 р. бренд «Пан Еко» визнано найкращою Торговою маркою Закарпаття. Протягом 2009–2012 рр. Всеукраїнським конкурсом «Органік року», бренд «Пан Еко» визнавався найкращою торговою маркою сертифікованої органічної продукції в Україні.

До участі в конкурсі, Організаторами якого є Виставкова компанія "АККО Інтернешнл" за підтримки асоціації "Укркондпром", були запрошені виробники усіх видів кондитерських виробів, харчових концентратів, джемів, солодких молочних виробів, морозива і т.п. Згаданий конкурс являє собою систему оцінки продукції вітчизняного та зарубіжного виробництва з метою визначення товару, що має якість і оформлення, що максимально відповідає вимогам сучасної торговельної мережі України. Зразки продукції оцінювались за органолептичними показниками якості в "закритому" порядку на дегустації.

Джерело: http://organic.ua/