UKR RUS ENG

НОВИНИ

134

15 червня 2012 р. у Києві пройшов семінар «Органічна Україна для сталого розвитку», у якому прийняли участь фахівці органічного руху, споживачі, деякі туристи Євро-2012, ЗМІ, інші зацікавлені особи.

В процесі спілкування мали можливість отримати відповіді на такі питання, як що таке органічний продукт, звідки він береться і чим відрізняється від традиційного? Хто його виробляє? Де можна купити та отримати консультацію щодо органічних продуктів? Правила органічного маркування, як впізнати органічний продукт на полиці магазина? Органічний продукт як бізнес, законодавча база, перспективи розвитку?

Серед інших питань, Голова Правління Федерації органічного руху України Євген Милованов ознайомив присутніх з поточним станом розвитку органічного сектору держави та найближчими планами, зокрема з анонсованим проведенням 08 вересня 2012 р. у Києві на Контрактовій площі Четвертого Всеукраїнського Ярмарку органічних продуктів.

В рамках проведеного заходу пройшла вікторина з розіграшем призів від органічних торгових марок «Пан Еко», «Eкорoд» та інших.

Численні відвідувачі змогли скуштувати смачні смаколики під час проведення одночасного кулінарного проекту Органічна Ферма Майбутнього, де шеф-кухарі пригощали стравами, що готувались з органічного борошна від Екороду та органічних лекварів та ковбас від Пан Еко.

 

Pan_Eko_Organic_Juices7 червня 2012 р. в Києві офіційно оголошено результати Міжнародного дегустаційного конкурсу "BEST DRINK’ 2012" щодо визначених найкращих в Україні алкогольних, безалкогольних напоїв, вод та соків. Зважаючи на все більшу увагу споживачів до безпечності харчів та напоїв, вперше було відзначено досягнення українських виробників органічних соків.

У цьому році цей конкурс проводили вже втретє. Експертна комісія шляхом закритої дегустації за органолептичними показниками, визнала сертифікований органічний яблучний сік від Торгової марки «ПАН ЕКО», виробником якого є член Федерації органічного руху України ФГ «Тізеш» із Закарпаття (дистриб’ютор – ТОВ «Украгрофін»), гідним першого місця у номінації «Природність та натуральність смаку».

Крім того, поважним журі згаданого конкурсу визнано органічний виноградний сік «Пан Еко» другим у категорії «Соки». Відзначені соки виробляються у максимально екологічно безпечній частині Карпат з використанням методу прямого віджиму, без додавання води та цукру, виключно у відповідності з органічними стандартами ЄС. Понад десять видів соків та напоїв Пан Еко, що продаються переважно в найкращих спеціалізованих магазинах та відділах органічних продуктів, користуються все зростаючим попитом у самих вимогливих споживачів у різних куточках України. Бренд «Пан Еко» був визнаний Торговою маркою Закарпаття 2011 р.  за версією Карпатського інформаційного агентства. Протягом 2009-2011 рр. Всеукраїнським конкурсом «Органік року» «Пан Еко» визнається найкращою торговою маркою сертифікованої органічної продукції в Україні.

Міжнародний дегустаційний конкурс "BEST DRINK" засновано з метою визначення та просування кращого продукту індустрії напоїв та наповнення споживчого ринку України високоякісною продукцією, до участі в конкурсі допускаються напої іноземного виробництва, виготовлені з дотриманням технічних умов, які пред'являються до них у країнах виробника. Організатор конкурсу - ВЦ "АККО Інтернешнл", за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної інспекції сільського господарства України. До складу Експертної комісії входять провідні експерти-дегустатори з великим досвідом роботи, представники Держспоживстандарту та Міністерства охорони здоров'я України, технологи підприємств, сомельє, а також незалежні спостерігачі та ЗМІ.

Джерело: http://www.organic.ua/

 

kpmg_logo5 червня 2012 р. в київському офісі міжнародної аудиторської компанії КПМГ пройшла вже друга «зелена» зустріч Клубу КПМГ, присвячена Міжнародному дню навколишнього середовища.

Завдяки технології відеоконференції зустріч транслювалась також в Донецькому офісі КПМГ, тож гості в Донецьку змогли прийняти активну участь в обговоренні та обміні досвідом.

Керівник Групи корпоративного управління та сталого розвитку КПМГ в Україні Олена Макаренко на прикладі соціального звіту КПМГ в Україні привернула пильну увагу присутніх висвітленням актуальної теми «Корпоративна соціальна звітність: з чого починати?»

KPMG_seminarПрезидент Всеукраїнської громадської організації "Жива планета" Світлана Берзіна у своїй доповіді «Стандарти для сталого розвитку - нові розробки міжнародного технічного комітету ISO / TC 207 «Системи екологічного управління» торкнулась також питань екологічної ефективності і маркетингової політики. Вона також роз’яснила різні аспекти нових екологічних стандартів для організацій офісного типу - «Зелений офіс», а також, як використовувати поліпшені екологічні характеристики продукції в рекламі та PR.

Голова Правління Федерації органічного руху України  Євген Милованов виступив з доповіддю «Переваги органічної продукції для здоров'я та навколишнього середовища», в якій, зокрема, дав характеристику поточного стану та тенденцій розвитку як органічного виробництва, так і споживання органічних продуктів в Україні та світі.

Крім того, на прохання аудиторії, він пояснив, як відрізнити справжню сертифіковану органічну продукцію від псевдо-органіка.

Згаданий захід було організовано для численних клієнтів та партнерів КПМГ в Україні, виробничих компаній, банківських установ, представництв, міжнародних організацій, журналістів, які зацікавлені у висвітленні соціальних тем, особливо в галузі стійкого розвитку.

 

Kuchma_Organic_UA29 та 30 травня 2012 р. у м. Полтава за участі Президента України (1994-2005 рр.) Леоніда Кучми відбулася конференція з підведення підсумків конкурсу, який був проведений Інститутом стратегічних оцінок при Фонді «Україна» на базі Полтавської державної аграрної академії та ПП «Агроекологія» Шишацького р-ну Полтавської обл. з метою залучення студентів до наукових досліджень у пріоритетній галузі аграрної науки і практики – природному землеробстві, а також для формування екологічного світогляду й активної життєвої позиції у майбутніх спеціалістів-аграріїв. Конкурс «Природне землеробство України – шлях до здоров'я і добробуту нації» став першим в Україні заходом такого формату, організатори якого поставили амбітне завдання – привернути увагу суспільства до проблеми здоров’я людей крізь призму виробництва і споживання органічних продуктів. У ньому взяли участь 124 студенти з 40 університетів України.

Конкурсна комісія з фахових науковців (зокрема, П.І.Гайдуцький, П.В.Писаренко, Є.В.Милованов, В.В.Баліцька, О.В.Ходаківська) визначила переможцями майже 30 конкурсантів, які під час конференції у Полтаві були відзначені дипломами і преміями Фонду «Україна». Крім того, були заохочені наукові керівники кращих конкурсантів. Найбільш цікаві та змістовні роботи переможців конкурсу Фонд «Україна» планує направити у відповідні міністерства та відомства для використання у їх діяльності.

У своїй вітальній промові на конференції Президент Л.Д.Кучма, зокрема, виступив з ініціативою створення спеціального Фонду підтримки органічного виробництва за рахунок відрахувань від господарств, що масово застосовують отрутохімікати. Голова Полтавської облдержадміністрації О.В.Удовіченко відзначив важливість подальшого розвитку органічного агровиробництва в очолюваній ним області. Директор Інституту стратегічних оцінок П.І.Гайдуцький у своїй промові зупинився на тенденціях, цінностях та пріоритетах розвитку природного землеробства. Голова Правління Федерації органічного руху України Є.В.Милованов у своєму виступі наголосив на необхідності прийняття Закону «Про органічне виробництво» та розробки механізмів державної фінансової підтримки органічного сільського господарства. У своїх виступах учасники: студенти, науковці, офіційні особи загострювали увагу на нагальності акцентування уваги державної аграрної політики на поліпшення здоров’я нації шляхом забезпечення населення якісними та екологобезпечними продуктами харчування; збереження і підвищення родючості ґрунтів; підвищення конкурентоспроможності вітчизняної сільськогосподарської продукції в умовах інтеграції України у світовий економічний простір; утвердження світового іміджу нашої держави як виробника та експортера високоякісної сертифікованої органічної продукції.