Вже традиційно, вдесяте Україна була представлена на BIOFACH Національним павільйоном загальною площею близько 200 м2. Приємно зазначити, що це був найбільший український павільйон за всю історію участі вітчизняних органічних виробників на виставці. При цьому організаторами павільйону виступила державна установа “Офіс з розвитку підприємництва та експорту” та національний проєкт «Дія.Бізнес» за підтримки як міжнародних партнерів, так і вітчизняних організацій.
Під час відкриття Національного павільйону України перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький зазначив, що попри те, що органічний сектор як і вся аграрна промисловість потерпає від війни, Україні вже зараз потрібні повноцінна перебудова та інтеграція до європейської спільноти. «Паралельно із впровадженням національного законодавства ми працюємо над його адаптацією відповідно до нового регулювання ЄС у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції», – зазначив перший заступник Міністра.
Особливу увагу Національний павільйон України викликав і серед відвідувачів, високопосадовців та представників іноземних делегацій, серед яких і Міністр продовольства та сільського господарства Німеччини Джем Оздемір, Президент IFOAM Organics International Карен Мапусуа, які запевнили у підтримці України та органічного сектору в майбутньому.
Приємно відзначити, що попри повномасштабну війну, вітчизняні органічні виробники не лише витримали важкий тягар труднощів та проблем воєнного часу, а і змогли розширити асортимент органічних продуктів, порадувати споживачів своїми новинками, зокрема це – фруктові роли, каші та крем-супи швидкого приготування, деякі види соків, ефірні олії тощо.
Окрім того, незважаючи на проблеми з нестачею ресурсів, логістичними негараздами, окупацією значних територій, переміщенням бізнесу, українські органічні виробники в 2022 році все ж змогли залишитися одними із основних постачальників органічної продукції до Європейського Союзу, залишаючись серед лідерів поставок деяких зернових культур, макухи, олійних культур та соєвих бобів.
За результатами БІОФАХ 2023, за словами директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту Андрія Ремізова, впродовж чотирьох днів роботи виставки українським виробникам вдалось провести 770+ B2b-зустрічей та 40+ домовленостей щодо партнерства.
Залишаючись і надалі найбільшою та найвідомішою світовою виставкою в органічному секторі, яка охоплює весь ланцюжок постачання від ферми до виделки, BIOFACH вчергове демонструє поступальний рух вперед органічного світового сектору та наголошує на тому, що мегатренд «планетарного здорового способу життя» набирає обертів у всьому світі!