Впродовж 23-30 вересня 2023 р. Федерація органічного руху України, за підтримки Проєкту «Німецько-українська співпраця у галузі органічного сільського господарства», організувала проведення важливої для всього органічного сектору України акцію – конкурс фотографій із сертифікованими органічними продуктами, придбаними під час проведення щорічного Органічного Тижня в Україні. Було спеціально підготовлено та розміщено у соціальній мережі Фейсбук на сторінці https://www.facebook.com/OrganicWeekInUAпослідовно 3 промоційні банери із супровідними текстами, у яких повідомлялося, що ще з 2013 року Україна, однією з перших на планеті, почала проводити Органічні Тижні в Україні й ініціатор цієї акції – Федерація органічного руху України – невпинно щорічно продовжує координацію десятків різноманітних органічних подій: і цього року 23-30 вересня Органічний Тиждень в Україні проходить знову! Крім цього, у тексті повідомлення лунав заклик підтримати органічних виробників і купувати органічні продукти. Було рекомендовано розмістити фото у Фейсбуці на сторінці https://www.facebook.com/OrganicWeekInUA з коротким коментарем із хештегом: #OrganicWeekUA.
Передбачалося, що чим більше уподобайок (LIKES) набере те чи інше фото, тим більше шансів у кожного учасника виграти Приз!
Впродовж 22-30 вересня 2023 р, з метою максимального охоплення аудиторії України, привернення уваги якнайбільшого числа споживачів як до Органічного Тижня, так і до теми органічних продуктів загалом, всі 3 пости активно просувалися за допомогою доступних рекламних механізмів Фейсбуку, що дозволило охопити сотні тисяч користувачів Інтернету. Понад 80% аудиторії склади жінки. За віком найбільш активними виявилися читачі наступних вікових категорій: 18-24 років; 55-64 років; 45-54 років. При цьому найактивнішими регіонами України зафіксовано: Київ; Київська обл.; Житомирська об.; Чернігівська обл. Крім цього, жвавий інтерес відмічено також у Черкаській, Дніпропетровській, Одеській, Івано-Франківській, Львівській, Полтавській обл. Найменш активними регіонами передбачувано стали Донецька, Луганська, Запорізька та Херсонська області України.
Після підведення підсумків Конкурсною комісією, з врахуванням всіх умов Конкурсу, зважаючи на актуальність фото та дописів до них, отриманих уподобайок, було офіційно оприлюднено імена переможців Органічного Конкурсу! Ними стали: 1 місце – Таня Карпович Борушок. Вона отримала приз – великий набір сертифікованих органічних продуктів; 2 місце – Юлія Миронова. Вона отримала приз – набір сертифікованих органічних продуктів! Крім цього, цінні подарунки (спеціально вироблені брендовані «Органік»-парасольки) отримали: Андрій Степанченко; Елена Марченко; Оля Бойко; Ольга Гораш; Анна Грищенко. Більшість переможців розмістили свої вдячні фото з призами у мережі Фейсбук.
Таким чином, акція, проведена Федерацією органічного руху України, за підтримки Проєкту «Німецько-українська співпраця у галузі органічного сільського господарства», підтвердила те, що хоча активність прихильників органічних продуктів під час війни дещо знизилася, однак вона має місце і жінки-споживачі в цьому, безумовно, відіграють лідируючу роль. Тому варто і в подальшому проводити подібні просвітницько-промоційні заходи та підтримувати вітчизняних органічних виробників, голосуючи за органічні продукти власними покупками!