12 березня 2014 р. у Києві відбулася Органік-комунікативна платформа «Органіки, Весна прийшла!» з акцентом на стратегічний діалог для формування векторів розвитку органічного ринку і дружньої взаємодії для обміну думками щодо актуальних питань.
Основною метою заходу було розкрити актуальні для гравців органічного ринку питання та обговорити пріоритетні напрямки розвитку, враховуючи реалії сьогодення, а також консолідація органічного руху для підвищення ефективності досягнення результатів.
Учасниками платформи стали представники виробників, переробників органічних продуктів, громадських та торгових організацій органічного сектору, зокрема Федерація органічного руху України, ТОВ «Органік Стандарт», ТзОВ «Порицьке», ТОВ «Украгрофін», ТОВ “Органік Оригінал”, ПрАТ “Етнопродукт”, Зелене досьє, Органічна Україна, ТД “Органік Ера”, Retail Academy, а також представники FiBL, GIZ та Посольства Франції в Україні.
Серед питань, що обговорювали учасники, були наступні:
Перший національний павільйон України на найбільшій міжнародній виставці органічних продуктів «БіоФах 2014»
Перелік наступних заходів органічного сектору
Органічний закон: status quo
Підвищення акценту на органічних продуктах для викриття псевдоорганіки
Органік-бізнес довідник України 2014
Термінологія «екологічно чистий» та «органічний» – очікування споживачів
Концепція відео-популяризації органічних продуктів
Конкурс органічного плакату
Комунікативна платформа – стратегічний діалог для цілеспрямованої взаємодії
За результатами обговорень:
був оприлюднений план заходів в органічному секторі на 2014 р, який буде постійно оновлюватись;
прийнято рішення щодо необхідності продовжити доопрацювання змін та доповнень до Закону України «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини» із залученням фахових юристів, паралельно продовжуючи підготовку підзаконних актів;
прийнято рішення щодо необхідності продовжувати здійснювати промоцію органічних продуктів, а також роз’яснювальну роботу з роздрібною торгівлею щодо органічних продуктів, акцентуючи увагу на перевагах органічних продуктів;
створити 3 відеоролики тривалістю до 1 хв. кожен, які можуть бути використані для популяризації органічної продукції в соціальних мережах тощо;
підтримати ініціативу Федерації органічного руху України здійснити підготовку до проведення конкурсу органічних плакатів. Відібрані спеціальною конкурсною комісією плакати можуть бути використанні під час різноманітних заходів для популяризації «органіку».