11 вересня 2013 року у Києві в Міжнародному виставковому центрі пройшов черговий захід Органічного Тижня в Україні: Міжнародний симпозіум “Органічні продукти: обличчям до споживача”. Він був організований Федерацією органічного руху України та компанією “Акко Інтернешнл” у рамках Міжнародної спеціалізованої експозиції «ORGANIC SPACE» (яка презентувалась у рамках виставок «INPRODMASH & UPAKOVKA’2013»).
Згаданий захід став можливим завдяки підтримці Міністерства аграрної політики та продовольства України, а також Проекту USAID Aгроінвест.
Програма вищезгаданого Симпозіуму, у роботі якого прийняли участь понад 60 фахівців, включала виступи провідних експертів України, Молдови та Росії. Зокрема, Голова Правління Федерації органічного руху України Євген Милованов виступив з доповіддю «Перспективи розвитку органічного ринку в Україні та світі». З привітальними промовами до учасників звернулись: заступник Генерального директора компанії “Акко Інтернешнл” Юрій
Представниця ТОВ «Органік Стандарт» Ксенія Гладченко поділилась досвідом роботи своєї сертифікуючої компанії на ринках України, Білорусі та Росії.
Один з представників РФ – заступник Генерального директора корпорації «Органік» Олег Мироненко розповів не лише про багатий досвід своєї компанії у розвитку органічного ринку Москви, але й про останні кроки російських колег на шляху до прийняття органічного законодавства у нашій північній країні-сусідці. У своїй доповіді О.Мироненко віддав належне українським органічним компаніям, визнавши, що Україна за рівнем сертифікованого органічного виробництва та рівнем промоції органічних продуктів на внутрішньому ринку, випереджає Росію на кілька років.
Представник Молдови, Президент компанії «ПроРуралІнвест» Віорел Герчу дав повну характеристику розвитку органічного сектору в Молдові, включаючи питання законодавства, фінансової підтримки органічних фермерів та розвитку ринків збуту органічної продукції цієї країни.
Крім того, на симпозіумі з доповідями виступили представники Всеукраїнської Федерації споживачів «Пульс» – Наталія Бородачова, ВГО «Жива планета» – Світлана Берзіна, черкаського бутика натуральної та органічної продукції “Lavande” – “Queen of beauty” – Андрій Гайдаченко та київського інтернет-магазину «Комора» – Олександр Паньковецький.
Учасники Міжнародного симпозіуму “Органічні продукти: обличчям до споживача” відзначали важливість проведення Органічного Тижня в Україні і доцільність продовження цієї доброї ініціативи наступного року.