1-30 листопада 2012 р. у Києві Федерація органічного руху України спільно з партнерами, за фінансової підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва (GIZ), в рамках Проекту “Сприяння економічному розвитку та зайнятості” , здійснювала інформаційну кампанію для споживачів з популяризації міжнародного маркування сертифікованих органічних продуктів “Євролисток” та проводила заходи щодо поширення знань про сертифіковані органічні продукти.
Для поширення серед широкого кола споживачів знань про органічні продукти, їх переваги порівняно з конвенційними аналогами, роз’яснення, як правильно читати маркування і відрізняти справжні сертифіковані органічні продукти від псевдо-органіку, в найпопулярніших супермаркетах столиці України протягом листопада проходили промо-акції виробників органічних продуктів. У місцях реалізації сертифікованих органічних продуктів розповсюджувалися роз’яснювальні промо-буклети про переваги органічних продуктів та маркування “Євролисток”.
У реалізації згаданого проекту приймали участь такі добре відомі в Києві та поза його межами сертифіковані органічні виробники, як ТОВ «Фабрика бакалійних продуктів», ТОВ «Органік оригінал», ТОВ “Етнопродукт” та Торгова Марка Пан Еко.
Згадані пропагандистські акції були доволі успішно реалізовані у наступних супермаркетах:
«Білла» (вул. Гришка, 3),
«Novus» (вул. Бажана, 8),
«Мегамаркет» (вул. Горького, 50),
«Мегамаркет» (вул. Сурікова, 3),
«Мегамаркет» (вул. Гетьмана, 6),
«Мегамаркет» (с.Ходосівка, Новообухівське шосе, 1),
«Караван» (вул. Лугова, 12).
Промоутери там не лише роз’яснювали, як знайти на полицях справжні органічні продукти та відрізнити від можливого фальсифікату. Для того, хто купував сертифіковані органічні продукти протягом часу проведення акції, промоутер, одягнутий у форму з «Євролистком», вручав еко-торбу з цінними подарунками: набором органічних продуктів: крупою від «Жменьки», молоком від «Етнопродукту», крупою від «Екород», соком від «Пан Еко» та Всеукраїнським органік-журналом «ORGANIC UA». Сотні покупців отримали органічні подарунки!
Сподіваємося, що завдяки проведеній інформаційній кампанії, споживачі Києва будуть ліпше ознайомлені з перевагами сертифікованих органічних продуктів, більше звертатимуть увагу на міжнародне маркування “Євролисток” при придбанні органічних продуктів, щоб уникнути небезпеки придбати псевдо-органік, а мережі великих супермаркетів столиці України включатимуть у свій асортимент більше сертифікованих органічних продуктів вітчизняних виробників та дотримуватимуться рекомендацій органів сертифікації у торгівлі такими продуктами.