08-10 вересня 2015 р. в рамках провідних в Україні Міжнародних спеціалізованих виставок у сфері обладнання та технологій для харчової та переробної промисловості «INPRODMASH & UPAKOVKA’2015» Федерація органічного руху України за підтримки компанії «Акко Інтернешнл» організувала експозицію «ORGANIC SPACE – 2015», яка продемонструвала досягнення українських виробників органічної продукції.
Вказаний захід став складовою частиною Всеукраїнської акції «ОРГАНІЧНИЙ ТИЖДЕНЬ В УКРАЇНІ» (www.organicweek.in.ua), під час якого відвідувачам виставки було представлено цілу низку різноманітних продуктів харчування, вироблених за органічними стандартами, а також рекламну та друковану продукцію від органічних виробників для налагодження подальших контактів з майбутніми закупівельниками та зацікавленими особами.
Зокрема, до уваги відвідувачів була представлена наступна органічна продукція:
– молоко та молочні вироби від тТМ “Органік Мілк” та ТМ “Етнопродукт”,
– крупи та борошно від ТМ “Жменька”, ПП “Агроекологія”, Фірми “Діамант” (ТМ “Козуб”)
– соки, напої, повидла та сиропи від ТМ “Пан Еко”,
– фіточаї від компанії “Фітосвіт”,
– олії від ТМ “Органіко”,
– курячі яйця від Т.Яблонської.
Також відвідувачам була представлена й спеціалізована література профільного напрямку, а також серед зацікавлених розповсюджувався Всеукраїнський журнал “ORGANIC UA”.
Підсумовуючи, можна стверджувати, що експозиція «ORGANIC SPACE – 2015» вкотре продемонструвала підвищений інтерес споживачів до продукції, перш за все, українського виробництва з акцентом на якість та натуральність.