UKR RUS ENG

НОВИНИ

2531 жовтня 2012 р. вийшов з друку двадцять п'ятий номер всеукраїнського журналу «ORGANIC UA», який вже три роки випускає Федерація органічного руху України. Пропонуємо Вам ознайомитися з корисними та пізнавальними матеріалами щодо харчових продуктів, аналітичною інформацією, думками відомих людей про органічні продукти, цікавими кулінарними рецептами, тощо.

Короткий зміст:

Борщ: всьому голова

Олег Пінчук: борщ - кулінарна візитівка нашого народу

- Буряк: чудодійна пігулка для організму

- Цікаві рецепти з буряка

- Четвертий Всеукраїнський Ярмарок органічних продуктів

Про це та більше читайте на сторінках журналу, який можна замовити в офісі Федерації органічного руху України.

 

Kulinar.project27 жовтня 2012 р. на НСК «Олімпійський» в м. Києві проходив Фестиваль «Best Food Fest & Health». Родзинкою фестивалю став Кулінарний проект дегустації органічних продуктів, проведення якого стало можливим за фінансової підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва (GIZ), в рамках Проекту "Сприяння економічному розвитку та зайнятості", під час якого Федерація органічного руху України спільно з партнерами здійснює інформаційну кампанію для споживачів з популяризації міжнародного маркування сертифікованих органічних продуктів “Євролисток”.

Основною ідеєю проведення Фестивалю здорової їжі «Best Food Fest & Health» та Кулінарного проекту дегустації органічних продуктів було навчити готувати правильну, смачну, а головне корисну їжу. Адже під час Фестивалю відвідувачі  мали можливість відвідати майстер-класи кращих шеф-кухарів, а також дієтологів, психологів, митців ...дізнатися масу нового та корисного про здорову їжу.

Organic_Best_food_festКулінарний проект дегустації органічних продуктів здійснювався Торговим Домом «Органік Ера» й був присвячений органічній їжі, фермерським продуктам, еко-трендам у їжі та дизайні. Відвідувачі Фестивалю мали можливість здійснити інтерактивну дегустацію органічних продуктів, меню якого включало готові до споживання сертифіковані органічні продукти та приготовані шеф-кухарями вишукані страви з органічних інгредієнтів від українських виробників.Приємно відзначити, що для приготування страв свою продукцію надали ряд сертифікованих органічних брендів, зокрема Пан Еко, Екород, Хлібіо, Жменька, Етнопродукт, Царський садівник. Вказані торгові марки також представили на розсуд гостям Фестивалю свою продукцію, яку можна було як продегустувати, так і придбати.

PinchukПриємною несподіванкою для гостей та відвідувачів Фестивалю здорової їжі стало проведення кулінарного шоу з відомими людьми. Зокрема, був організований майстер-клас по приготуванню здорового, зеленого, органічного коктелю, який готували відомий продюсер, скульптор та меценат Олег Пінчук, відомий художник Юрій Янович та відомий кухар Михайло Марчук. Органічними інгредієнтами коктелю стали: селерово-яблучний сік від Торгової марки "Пан Еко" та зелень і салати від Торгової марки "Царский садовник".

Творчий підхід організаторів та високий професіоналізм кухарів емоційно налаштовували учасників на більш глибоке проникнення у тему ОРГАНІК. Активне спілкування з органік-консультантами дозволило більш детально розширити кругозір відвідувачів фестивалю щодо стану і розвитку органічного ринку в Україні, ознайомитись із асортиментом органічної продукції, її перевагами та смаковими якостями.

 

President26 жовтня 2012 р. Президент України повернув зі своїми пропозиціями Закон України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини" для повторного розгляду Верховною Радою України. З текстом зауважень та пропозицій Президента ознайомитися можна на сайті http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=42324

Доповідатиме пропозиції Президента України під час повторного розгляду зазначеного Закону на пленарному засіданні Верховної Ради України Представник Президента України у Верховній Раді України Ю.Мірошниченко.

До відома: Закон України "Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини" (№9707) був підготовлений народними депутатами України Г.М.Калетніком, І.Г.Кириленком, Ю.А.Кармазіним та І.Ф.Шаровим, ухвалений Верховною Радою України 18 вересня 2012 року і направлений на підпис Президенту України 27 вересня 2012 р.

 

unian26 жовтня 2012 р. в Інформаційній агенції «УНІАН» відбулася прес-конференція на тему: "Як харчуватися правильно, з користю для здоров’я і при цьому смачно? Презентація фестивалю "Best Food Fest & Health". Учасниками заходу були: Павло Богарад, співорганізатор фестивалю "Best Food Fest & Health", Андрій Клименко, керівник освітнього проекту Upgrade, Володимир Янченко, президент "Парку Київська Русь", Святослав Лешик, президент ГО «Союз молоді Київська Русь», Оксана Скіталінська, лікар-дієтолог, засновниця центру здорового харчування "100 років", Едуард Приступа, український співак, продюсер, телеведучий, лідер гурту «НеДіля» та Євген Милованов, президент Федерації органічного руху України.

Учасники ознайомили журналістів з тенденціями у здоровому харчуванні в Україні, розказали про важливість сертифікації продукції в нашій країні, розкрили проблеми здорового способу життя, з якими стикаються українці та варіанти їх вирішення завдяки проведенню фестивалів, таких як "Best Food Fest & Health", що відбудеться 27 жовтня 2012 р. на території НСК «Олімпійський» з 10 до 17 год.

Eugene_MilovanovЄвген Милованов акцентував увагу представників засобів представників мас-медіа на проведенні Ярмарки екологічних продуктів на Фестивалі «Best Food Fest & Health», участь в якій, за фінансової підтримки GIZ, приймуть ряд сертифікованих органічних брендів, зокрема Пан Еко, Екород, Хлібіо, Жменька, Етнопродукт, Чистий продукт. Відвідувачам пропонуватимуться сертифіковані органічні продукти від різних виробників, надаватиметься консультація щодо органічних продуктів та розповсюджуватиметься поліграфія й інформаційні буклети.

До відома: протягом жовтня-листопада 2012 р. Федерація органічного руху України, за фінансової підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва GIZ, в рамках Проекту "Сприяння економічному розвитку та зайнятості" спільно з партнерами проводить інформаційну кампанію для споживачів з популяризації міжнародного маркування сертифікованих органічних продуктів “Євролисток”.