UKR RUS ENG

НОВОСТИ

There are no translations available.

Seminar_plodo-ov.201228-29 листопада 2012 р. у м. Києві в Міжнародному виставковому центрі проходила робота Дев’ятої міжнародної конференції «Овочі і фрукти України-2012. Екзамен для професіоналів».

В її роботі активну участь прийняла Федерація органічного руху України. Активні члени Федерації: ТОВ «Чистий продукт-С» та ТОВ «Центр «Біотехніка» поділилися своїм досвідом розвитку органічного агрогосподарювання на своїх стендах у рамках однойменної виставки.

Під час згаданих заходів більше 200 фахівців плодо-овочевого бізнесу з України, Грузії, Молдови, Росії, Чилі, Італії та інших країн світу мали можливість поділитися передовим досвідом як в технологіях виробництва, переробки, так і маркетингу, а також отримати останню інформацію щодо тенденцій розвитку галузі в найближчій перспективі. Одним з важливих багатообіцяючих напрямків розвитку плодо-овочевої галузі може стати перехід на органічні методи господарювання. Тому доповідь Голови Правління Федерації органічного руху України Євгена Милованова «Органічна плодоовочева продукція в Україні. Розвиток ринку за останні три роки. Перспективи» викликала жвавий інтерес та обговорення серед учасників вищезгаданої конференції.

 
There are no translations available.

Promo-action-20121-30 листопада 2012 р. у Києві Федерація органічного руху України спільно з партнерами, за фінансової підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва (GIZ), в рамках Проекту "Сприяння економічному розвитку та зайнятості" , здійснювала інформаційну кампанію для споживачів з популяризації міжнародного маркування сертифікованих органічних продуктів “Євролисток” та проводила заходи щодо поширення знань про сертифіковані органічні продукти.

Для поширення серед широкого кола споживачів знань про органічні продукти, їх переваги порівняно з конвенційними аналогами, роз’яснення, як правильно читати маркування і відрізняти справжні сертифіковані органічні продукти від псевдо-органіку, в найпопулярніших супермаркетах столиці України протягом листопада проходили промо-акції виробників органічних  продуктів. У місцях реалізації сертифікованих органічних продуктів розповсюджувалися роз’яснювальні промо-буклети  про  переваги органічних продуктів та маркування “Євролисток”.

У реалізації згаданого проекту приймали участь такі добре відомі в Києві та поза його межами сертифіковані органічні виробники, як ТОВ «Фабрика бакалійних продуктів», ТОВ «Органік оригінал», ТОВ "Етнопродукт" та Торгова Марка Пан Еко.

Згадані пропагандистські акції були доволі успішно реалізовані у наступних супермаркетах:

«Білла» (вул. Гришка, 3),

«Novus» (вул. Бажана, 8),

«Мегамаркет» (вул. Горького, 50),

logo_EU_organic«Мегамаркет» (Московський пр-т, 6),

«Мегамаркет» (вул. Сурікова, 3),

«Мегамаркет» (вул. Гетьмана, 6),

«Мегамаркет» (с.Ходосівка, Новообухівське шосе, 1),

«Караван» (вул. Лугова, 12).

Промоутери там не лише роз’яснювали, як знайти на полицях  справжні органічні продукти та відрізнити від можливого фальсифікату. Для того, хто купував сертифіковані органічні продукти протягом часу проведення акції, промоутер, одягнутий у форму з «Євролистком», вручав еко-торбу з цінними подарунками: набором органічних продуктів: крупою від «Жменьки», молоком від «Етнопродукту», крупою від «Екород», соком від «Пан Еко» та Всеукраїнським органік-журналом «ORGANIC UA». Сотні покупців отримали органічні подарунки!

Сподіваємося, що завдяки проведеній інформаційній кампанії, споживачі Києва будуть ліпше ознайомлені з перевагами сертифікованих органічних продуктів, більше звертатимуть увагу на міжнародне маркування “Євролисток” при придбанні органічних продуктів, щоб уникнути небезпеки придбати псевдо-органік, а мережі великих супермаркетів столиці України включатимуть у свій асортимент більше сертифікованих органічних продуктів вітчизняних виробників та дотримуватимуться рекомендацій органів сертифікації у торгівлі такими продуктами.

 
There are no translations available.

Yarmarok_Lviv-201224 листопада 2012 р. у Львові пройшов «Ярмарок органічної продукції», у якому взяли участь виробники органічної та натуральної продукції з Львівщини та інших регіонів України.

Ярмарок органічної продукції, який проходив у приміщенні Музею Ідей, що на вул. Валовій у Львові організовувався  громадською організацією «Екотерра» в рамках проекту «Органічне виробництво в басейні річки Західний Буг» за підтримки Коаліції «Чиста Балтика» (ССВ) та Шведського товариства охорони природи.

У згаданому заході взяли участь більше 10 господарств та фірм не лише з Львівщини, але й інших регіонів України. Частина з них – сертифіковані органічні виробники, в т.ч. члени Федерації органічного руху України, решта – дбайливі виробники натуральних харчових продуктів, які особливо переймаються їх безпечністю та якістю.

На ярмарку можна було спробувати справжню органічну каву, овочі, натуральний бездріжджевий житній хліб, сири, соєве молоко, тофу та багато іншого.

Традиція проведення органічних ярмарків у Львові започаткована Федерацією органічного руху України, коли у 2009 та 2010 рр. там проходили Перший та, відповідно, Другий Всеукраїнські Ярмарки органічних продуктів. З того часу кілька найбільш уважних до побажань своїх споживачів, магазинів, кав’ярень та ресторацій Львова включили до переліку своїх пропозицій сертифіковані органічні продукти.

 
There are no translations available.

TPP_Ukraine22 листопада 2012 р. у Київській Торгово-Промисловій Палаті відбувся Форум-практикум для виробників, імпортерів та дистриб’юторів харчових продуктів «Особливості виробництва органічних харчових продуктів: законодавство, сертифікація, маркування, маркетинг». Серед інших провідних фахівців галузі, Голова Правління Федерації органічного руху України Євген Милованов акцентував свою увагу на наступних питаннях:

- Основні вимоги щодо органічного виробництва.

- Перспективи прийняття Закону «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини».

- Особливості сертифікації органічної продукції.

- Особливості маркування органічної продукції.

- Вимоги до логотипу та етикетці. Застосування органічного логотипу ЄС

На цьому заході, організованому компанією Fortius Group, більше 20 учасників, які представляли переважно, молочну, олійно-жирову, кондитерську та інші галузі харчової промисловості України мали можливість отримати вичерпні відповіді на багато актуальних питань що різних аспектів функціонування органічного ринку.