UKR RUS ENG
There are no translations available.

 

09 жовтня 2018 р. відбулася офіційна презентація посібника «I CAN EXPORT ORGANIC. Огляд ринку та регулювання органічних товарів у Канаді». Посібник був розроблений Канадсько-Українським проектом з підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS) та сертифікаційним органом «Органік Стандарт» за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України України. У заході прийняв участь і виконавчий директор Федерації органічного руху України Андрій Коняшин.
Надзвичайний і Повноважний Посол Канади в Україні Роман Ващук зазначив важливість розширення асортименту експорту української продукції до Канади, що в майбутньому, звичайно ж, переросте у кількісне нарощення поставок.
«Сподіваємося, що компанії, які скористаються інформацією з посібника, зможуть більш ефективно виходити зі своєю продукцією на канадський ринок. І продовжать ту позитивну динаміку, що вже спостерігається по таким експортним напрямкам як меблі, взуття, текстиль та кондитерська продукція. Це все демонструє, що діяльність проекту CUTIS приносить реальні результати», – сказав пан Посол.
Як зазначила Зоя Павленко, експерт з охорони навколишнього середовища проекту CUTIS, наразі канадський ринок органічних товарів є п’ятим за обсягом у світі із грошовим вираженням близько $5.4 млрд CAD (за даними The World of Organic Agriculture. Statistics and emerging trends). Канадський органічний ринок невпинно зростає впродовж останнього десятиліття, опереджаючи середні показники харчової галузі. Ніколи до цього так багато канадців не цікавилися органічним сектором: 2/3 населення країни купують органічні товари щотижня. Причому, левова частка цих товарів у Канаді представлена органічною їжею та напоями.
«Канада – одна з 10-ти країн із найвищим рівнем споживання органічних товарів. В 2016 році канадці в середньому споживали органічних продуктів на 83 євро на одну людину», – повідомила Зоя Павленко. Все це відкриває великі перспективи для українських компаній, що зацікавлені в виході своєї органічної продукції на канадський ринок.
Український внутрішній органічний ринок ще не досить великий. Згідно з даними Федерації органічного руху України, за результатами 2017 року він склав 29,4 млн євро, проте постійно спостерігається стабільна тенденція його щорічного зростання.
За інформацією Валентини Заєць, начальника відділу технологій виробництва харчових продуктів Департаменту продовольства Міністерства аграрної політики та продовольства України, на даний момент налічується 529 операторів органічного ринку, при цьому під органічне виробництво сертифіковано 420 тис га. Це близько 1% від загальної площі сільськогосподарських угідь України.
Як зазначила Марія Махновець, консультант з питань експорту органічної продукції, стосовно канадського ринку, то будь-який сільськогосподарський продукт, який називається органічним, регулюється Канадською агенцією з контролю за харчовими продуктами (CFIA). При експорті органічної продукції до Канади потрібно звернути особливу увагу на митні тарифи та вимоги щодо пакування і маркування органічної продукції, що можуть відрізнятися як від українських, так і європейських.
Сергій Галашевський, директор сертифікаційної компанії «Органік Стандарт», розказав про особливості сертифікації органічної продукції на канадському ринку. Він також звернув увагу на взаємовизнанні канадських (COR) та американських (NOP) органічних стандартів, що відкриває цікаві можливості для вітчизняних експортерів до Північної Америки. такий важливий момент як репутація в органічному виробництві.
Гарною новиною для вітчизняних експортерів до Канади стало те, що проект CUTIS готовий компенсувати 50% затрат підприємств на сертифікацію за канадськими органічними стандартами. Відшкодування буде відбуватися по факту надання копії оплаченого рахунку та звіту сертифікаційного аудиту з позитивним висновком.
Практичними рекомендаціями з учасниками поділився Сергій Осипенко, засновник науково-виробничого підприємства «Інститут Текмаш», президент «Асоціації органічного землеробства» (Херсон), який наголосив, що український органічний виробник може вийти на канадський ринок за умови, що його продукція якісна і здатна зацікавити канадського споживача.
За інформацією Федерації органічного руху України, позитивний досвід експорту вітчизняних органічних продуктів до Канади розпочався ще з 2003 р., коли ТОВ «Украгрофін» експортував до цієї країни соняшник. Сьогодні ж, з урахуванням вступу в силу в серпні 2017 року Угоди про вільну торгівлю між Канадою та Україною, чимало виробників вже користуються її вигодами. Адже органічні товари є надзвичайно затребуваними у Канаді. Однак, треба основний акцент робити не на сировині, а на готовій продукції з більш доданою вартістю!
Онлайн  версію посібника ви можете скачати, заповнивши невеличку анкету за посиланням https://bit.ly/2ISPmr6

Export_Canada_organic09 жовтня 2018 р. відбулася офіційна презентація посібника «I CAN EXPORT ORGANIC. Огляд ринку та регулювання органічних товарів у Канаді». Посібник був розроблений Канадсько-Українським проектом з підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS) та сертифікаційним органом «Органік Стандарт» за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України України. У заході прийняв участь і виконавчий директор Федерації органічного руху України Андрій Коняшин.

Надзвичайний і Повноважний Посол Канади в Україні Роман Ващук зазначив важливість розширення асортименту експорту української продукції до Канади, що в майбутньому, звичайно ж, переросте у кількісне нарощення поставок.«Сподіваємося, що компанії, які скористаються інформацією з посібника, зможуть більш ефективно виходити зі своєю продукцією на канадський ринок. І продовжать ту позитивну динаміку, що вже спостерігається по таким експортним напрямкам як меблі, взуття, текстиль та кондитерська продукція. Це все демонструє, що діяльність проекту CUTIS приносить реальні результати», – сказав пан Посол.

Як зазначила Зоя Павленко, експерт з охорони навколишнього середовища проекту CUTIS, наразі канадський ринок органічних товарів є п’ятим за обсягом у світі із грошовим вираженням близько $5.4 млрд CAD (за даними The World of Organic Agriculture. Statistics and emerging trends). Канадський органічний ринок невпинно зростає впродовж останнього десятиліття, опереджаючи середні показники харчової галузі. Ніколи до цього так багато канадців не цікавилися органічним сектором: 2/3 населення країни купують органічні товари щотижня. Причому, левова частка цих товарів у Канаді представлена органічною їжею та напоями.«Канада – одна з 10-ти країн із найвищим рівнем споживання органічних товарів. В 2016 році канадці в середньому споживали органічних продуктів на 83 євро на одну людину», – повідомила Зоя Павленко. Все це відкриває великі перспективи для українських компаній, що зацікавлені в виході своєї органічної продукції на канадський ринок.

Український внутрішній органічний ринок ще не досить великий. Згідно з даними Федерації органічного руху України, за результатами 2017 року він склав 29,4 млн євро, проте постійно спостерігається стабільна тенденція його щорічного зростання. За інформацією Валентини Заєць, начальника відділу технологій виробництва харчових продуктів Департаменту продовольства Міністерства аграрної політики та продовольства України, на даний момент налічується 529 операторів органічного ринку, при цьому під органічне виробництво сертифіковано 420 тис га. Це близько 1% від загальної площі сільськогосподарських угідь України. 

Як зазначила Марія Махновець, консультант з питань експорту органічної продукції, стосовно канадського ринку, то будь-який сільськогосподарський продукт, який називається органічним, регулюється Канадською агенцією з контролю за харчовими продуктами (CFIA). При експорті органічної продукції до Канади потрібно звернути особливу увагу на митні тарифи та вимоги щодо пакування і маркування органічної продукції, що можуть відрізнятися як від українських, так і європейських.

Сергій Галашевський, директор сертифікаційної компанії «Органік Стандарт», розказав про особливості сертифікації органічної продукції на канадському ринку. Він також звернув увагу на взаємовизнанні канадських (COR) та американських (NOP) органічних стандартів, що відкриває цікаві можливості для вітчизняних експортерів до Північної Америки. такий важливий момент як репутація в органічному виробництві.

Гарною новиною для вітчизняних експортерів до Канади стало те, що проект CUTIS готовий компенсувати 50% затрат підприємств на сертифікацію за канадськими органічними стандартами. Відшкодування буде відбуватися по факту надання копії оплаченого рахунку та звіту сертифікаційного аудиту з позитивним висновком.

Практичними рекомендаціями з учасниками поділився Сергій Осипенко, засновник науково-виробничого підприємства «Інститут Текмаш», президент «Асоціації органічного землеробства» (Херсон), який наголосив, що український органічний виробник може вийти на канадський ринок за умови, що його продукція якісна і здатна зацікавити канадського споживача.

За інформацією Федерації органічного руху України, позитивний досвід експорту вітчизняних органічних продуктів до Канади розпочався ще з 2003 р., коли ТОВ «Украгрофін» експортував до цієї країни соняшник. Сьогодні ж, з урахуванням вступу в силу в серпні 2017 року Угоди про вільну торгівлю між Канадою та Україною, чимало виробників вже користуються її вигодами. Адже органічні товари є надзвичайно затребуваними у Канаді. Однак, треба основний акцент робити не на сировині, а на готовій продукції з більш доданою вартістю!

Онлайн  версію посібника ви можете скачати, заповнивши невеличку анкету за посиланням https://bit.ly/2ISPmr6