UKR RUS ENG

НОВИНИ

There are no translations available.

Seminar_markuvanna_18.05.201018 травня 2010 р. в Києві було проведено семінар "Правильне використання органічного маркування та як здобути довіру споживача при продажу органічних та "здорових" продуктів в Україні", організований ТОВ "Органік Стандарт", за підтримки Швейцарської Конфедерації, Дослідного інституту ФіБЛ (Швейцарія), Федерації органічного руху України, за  участі основних гравців українського органічного ринку.

Основними учасниками семінару були власники та консультанти магазинів, кінцеві переробники, представники організацій споживачів. Для них була представлена інформація про загальні принципи, правила та вимоги відносно маркування органічних продуктів та надані рекомендації щодо диференційованого позиціонування товарів в точках продажу з метою завоювання довіри споживача та надійності. Присутнім був запропонований Кодекс поведінки стосовно правил реалізації продуктів різної якості, наявних на українському ринку.

Seminar_markuvanna1_18.05.2010Учасники мали можливість покращити власні знання, розглядаючи позитивний європейський досвід, обговорюючи різні актуальні питання з українськими експертами в галузі органічного виробництва та маркетингу органічних продуктів. Результатом проведеного семінару стане безпомилкове просування органіку в торгівлі, а також фахова презентація споживачам продукції, що відноситься до категорії "здорових" продуктів.

 
There are no translations available.

ORGANIC_UA_817 травня 2010 р. вийшов з друку восьмий номер всеукраїнського журналу «ORGANIC UA».

Органічні продукти в останні роки в нашій державі набувають все більшої популярності серед споживачів, чому сприяє всебічне висвітлення інформації в різних періодичних виданнях. Саме цю мету ставить собі й журнал "ORGANIC UA", який вже знайшов своїх постійних читачів та розширює їх коло. У восьмому номері журналу на Ваш розсуд пропонуються матеріали щодо останніх подій в органічному секторі як України, так і світу. Зокрема, читачі дізнаються про переваги споживання органічного м'яса, овочів. В розділі "Аналітика" надається інформація про розвиток органічного ринку в світі; представлена органічна карта світу; голландські колеги діляться власними секретами успіху в органічному секторі.

В традиційній рубриці "Корисно знати" Ви зможете більше дізнатись про корисні властивості ожини та органічних продуктів з неї.

Своїми думками щодо правильного, здорового харчування, як завжди, діляться знаменитості в розділі "Я так думаю". Цікаво викладений й матеріал фахівців щодо кліматичного балансу органічного та конвенційного виробництва та багато-багато іншого.

Журнал можна замовити в офісі Федерації органічного руху України.

 
There are no translations available.

Seminar_ZMI17 травня 2010 р. у Києві Дослідним інститутом органічного сільського господарства ФіБЛ, за підтримки Швейцарської Конфедерації, Федерації органічного руху України, відбувся семінар «Знання для представників ЗМІ та розповсюджувачів інформації з питань органічних продуктів харчування».

Метою цього практичного семінару для ЗМІ (друкованих, радіо, телебачення) та інших важливих розповсюджувачів інформації (в т.ч. прес-служб різних профільних міністерств та PR-менеджери організацій, які пов'язані з органічним рухом в Україні) було встановити довготривалі відносини між спільнотою українського органічного руху та медіа-сектору в країні. Учасниками семінару - представниками Федерації органічного руху України, Центру "Зелене досьє", Асоціацій "Чиста флора" та "Біолан", сертифікуючої структури "Органік стандарт"  для журналістів було здійснено детальний огляд питань органічного спрямування: основна інформація найважливіших характерних рис та параметрів органічного сільського господарства та органічних продуктів. Seminar_ZMI1Інформація була підкріплена не лише теоретичними презентаціями, а й – найбільш ефективним аргументом – дегустацією органічних продуктів як із-за кордону, так і з України (в т.ч. кращої торгової сертифікованої органічної продукції 2009 р. -  Пан Еко), що позитивно вплинуло на враження учасників щодо якості органічної продукції.

Представники українського органічного руху надали вичерпну інформацію про статус органіку в Україні та майбутні перспективи. Учасники отримали перешоджерельну інформацію, як і де отримати матеріали, що відбувається у даний час по темі на веб-ресурсах WWW і побачили позитивні приклади успішного роздрібного продажу органічних продуктів в Європейському Союзі, країнах Центральної та Східної Європи, а також і в нашій державі.

 
There are no translations available.

Ekovidpochinok-201014-16 травня 2010 р. на території НК «Експоцентр України» в Києві проходила національна виставка-фестиваль «Еко-відпочинок 2010», в рамках якої відбулася виставка-ярмарок сільського туризму «Українське село запрошує» та захід «Європейське село в Україні».Ecovidpochinok-2010_stend

Під час фестивалю проходили тематичні семінари, презентації, музичні фестивалі, виступи етно-колективів, фольклорних ансамблів, дегустації сільськогосподарської продукції тощо.

Одним із самих активних учасників виставки-ярмарку стала Федерація органічного руху України, яка була представлена на ярмарку своїми членами - ФГ "Тізеш" та ФГ "Стойко", що представили на розсуд споживачів органічну продукцію ТМ «Пан Еко». Відвідувачі мали чудову можливість продегустувати органічні соки, джеми, сиропи, сухофрукти, мед; ковбасні вироби та сало зі свиней породи "Мангалиця".