UKR RUS ENG
There are no translations available.

seminar_KMBS-08.06.20188 червня 2018р. у Києво-Могилянській Бізнес Школі відбувся Експорт-інтенсив «Ринки США та Канади для українських експортерів органічної агро-продукції», організований Ukrainian Food Valley спільно з консультантом з експорту органічної продукції Марією Махновець.

За останні роки Україна зарекомендувала себе як один з важливих органічних постачальників у світі. В той час, коли Країни ЄС (Нідерланди, Німеччина, Великобританія, Італія, Австрія, Польща, Бельгія, Чехія, Болгарія та Угорщина) та Швейцарія є основними імпортерами органічних продуктів з України, а процеси експорту до них хоч і не надто легкі, але вже давно відпрацьовані, такі країни як США та Канада залишаються досі потенційними партнерами в міжнародній діяльності українських органічних експортерів.

США є найбільшим ринком органічної продукції у світі (38,9 мільярдів Євро). Обсяг всіх органічних продажів в США станом на 2016 р. оцінювався в 47 мільярдів Доларів США. Попит на органічні продукти в США продовжує перевершувати пропозицію імпортних органічних продуктів харчування, що ввозяться до країни з кожного куточку світу, в т.ч. й з України.

Разом із США, Канада знаходиться в п’ятірці лідерів зі споживання органічної продукції. Канадський органічний сектор станом на кінець 2017 р. оцінювався на рівні 5,4 млрд. Канадських Доларів, а канадський органічний імпорт в 2016 р. складав 637 мільйонів Доларів США.

З 1 серпня минулого року набула чинності Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою. Органічна продукція з України хоч і не є виокремленою в даній Угоді, слід звернути увагу на той факт, що в Канаді з кожним днем зростає попит на органічні та екологічно чисті продукти. Дві третини канадських покупців продовольчих товарів купують органіку щотижня. Тут свою нішу може зайняти й український органічний виробник.

Учасниками заходу були представники підприємств з різних куточків України, які вже мають досвід експорту вітчизняної продукції, в т.ч. й органічної, та мають бажання розширювати межі своєї експортної діяльності й на ринки США та Канади.

Під час експорт-інтенсиву присутні мали змогу дізнатися про ринок органічної агро-продукції в Україні; сертифікацію та основні вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції; органічний ринок Канади, можливості, що відкриває ЗВТ з Канадою для українських виробників та експортерів органічної агро-продукції та на що звернути увагу під час її постачання; органічний ринок США, тренди та сертифікацію, останні вимоги до імпорту української органічної агро-продукції в США та можливі ніші для українських експортерів; вимоги до якості органічної продукції, що постачається; ефективні логістичні рішення під час експорту органічної агро-продукції в Канаду та США тощо.

Особливу зацікавленість учасників викликала доповідь виконавчого директора Федерації органічного руху України Андрія Коняшина, який зробив практичний огляд Проекту Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції», висвітлив основні його положення, нововведення, з якими прийдеться працювати в найближчому майбутньому вітчизняним органічним виробникам.

Сподіваємося, що викладена інформація буде корисною для вітчизняних діючих чи потенційних експортерів для «завоювання» ринків Північної Америки, адже попит на органічні продукти в цьому регіоні щорічно зростає і ця тенденція, на думку експертів, зберігатиметься ще тривалий час.